|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Vakantiebellen |Bellen vanuit buitenland |Spanje |  |
|
Henk |
07-03-2010, 20:58 |
|
Hallo, ik woon in Spanje en bel regelmatig met mijn mobiele telefoon naar Nederland, zowel naar vaste als mobiele nummers. Ook bel ik vaak in Spanje. Momenteel heb ik Vodafone prepay, maar wil toch eens kijken, welke aanbieder het goedkoopste is, met ook een goede dekking. Eventueel mobiel internet is meegenomen. Ik kom momenteel uit op Lebara, maar misschien zijn er andere alternatieven. Op diverse sites kom ik er niet echt uit.
Bij voorbaat dank. |
|
 |
jeffrey |
02-03-2010, 20:15 |
|
| even een vraagje wat heb je nodig een triple of duo of qwad band gsm nodig in spanje? |
|
 |
marius |
17-09-2009, 15:53 |
|
let op bij een flexibel bundel abonnement, de kosten voor mobiel bellen en sms-en in het buitenland worden hier tegenwoordig niet meer van afgeschreven. deze kosten worden sinds kort separaat door KPN doorbelast! m.a.w. bij langer verblijf in het buitenland hou je vaak (ongebruikt) bundeltegoed over wat door KPN na 1 maand wordt afgeboekt en aan de andere kant belasten ze je extra voor je gesprekken en sms-en in het buitenland!! op deze manier verdienen ze dubbel aan het buitenland bellen!
KPN vermeldt nergens op haar site dat de kosten ontstaan in het buitenland (ook bij gebeld worden) niet in het bundeltegoed vallen. wel vermelden zij dat het bellen en sms-en in Nederland in de bundel zit. met de vorige KPN-mobiel abonnementen vielen deze kosten WEL in het bundeltegoed. bij het verlengen van het abonnement heeft KPN hier niets over gezegd! soms bewust? nu zie ik dat de abonnementen bij KPN weer veranderd zijn in zgn. "Flexibel 100-1975". op deze manier kleden ze de abonnementen ongemerkt verder uit en blijft het buitenland bellen en gebeld worden een melkkoe!
ook in uw informatie kan ik hier niets over vinden... |
|
 |
| | 1 | [13 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|