|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Vakantiebellen |Bellen vanuit buitenland |Tsjechië |  |
|
ina |
25-08-2010, 11:57 |
|
| Heb al 2 keer een vakantiebundel genomen. Eenmaal in buitenland kon ik niet bellen. Naar kpnwinkel geweest en adviseerde 06-12001200 te bellen om het geld terug te krijgen. Dit heb ik gedaan en het was inderdaad niet gebruikt, de medewerkster zei dat ze het geld terug zal zetten. Maar tot nu toe heb ik niets gezien. Maar waar gaat ze het terug zetten? En die andere bundel ben ik gewoon kwijt omdat het 3 maanden geleden is. Wel lekker makkelijk verdiend door kpn. |
|
 |
erik |
02-08-2010, 11:58 |
|
KPN berichtte mij na problemen met prepaid bellen vanuit Tsjechië (gebeld worden, sms zenden en ontvangen via O2 CZ ging wel, voor bellen was ik "not authorized", volgens een winkel met mobiele telefoons was mijn toestel geblokkerd voor het buitenland): "Wanneer u een uitgaande oproep wilt doen, toetst u achtereenvolgens: *100*0031[Nederlandse nummer zonder de eerste nul] [beltoets]. Binnen 30 seconden wordt u teruggebeld, waarna de verbinding tot stand komt."
Had ik dat maar geweten, maar waar kom je zoiets te weten? Niet van de KPN als je prepaid aanschaft. Die stuurt je als je Tsjechië binnenkomt een sma-welkomstmail met tarieven zonder verdere mededelingen.
|
|
 |
jo |
07-07-2010, 12:08 |
|
heb al twee jaar achter elkaar behoorlijk veel moeilijkheden in Tsjechië; het lukt gewoonweg niet om daar te bellen en vaak niet om te sms-en. 0ok de mensen van diverse mobieltjes - winkels konden mij niet helpen.
heb die gsm [80jr] uitsluitend om tijdens de vakantie familiecontact te houden.
zie nu dat ik niet de enige ben; ook o.a.Moninque, Pieter en Wim [ hoe zet je Simyo aan en wat is dit ? ] .
héél graag hulp .
in Tsjechië kwam 02-cz in beeld, in Dld. T-Mobiel [ook daar trubbels ] .0ostenrijk en Slovenië lukten gewoon. merci. |
|
 |
Pieter |
09-06-2010, 12:52 |
|
Wij waren met vakantie in Tsjechië,toen mijn vrouw ziek werd kon ik niet bellen of SMSen daar, en ook niet naar Ned. met mijn Rabomobiel prepaid. Na het handmatig instellen van de beschikbare providers lukte het niet, toen geprobeerd met *100* maar werd er voor ik iets kon zeggen al weer uitgegooid of men verstond mij niet in Ned.
We moesten met de auto terug naar Ned. en op de terugweg in Duitsland kon ik nog steeds niet bellen of SMSen.
Ik begrijp hier niets van want voorheen was er in Duitsland nooit een probleem.
Heb bij thuiskomst hierover met het info nummer van Rabomobiel gebeld en na nogal wat doorschakelen kreeg ik iemand van KPN aan de lijn maar na wat verontschuldigingen ben ik daar ook geen steek wijzer geworden. Opmerking v/d redactie (10-06-2010, 15:20): Met prepaid van Rabomobiel kunt u in heel veel landen alleen maar gebeld worden en sms`jes ontvangen. Dit geldt helaas ook voor Tsjechië. In Duitsland zou u wel moeten kunnen bellen en sms`en. Vervelend dat de klantenservice u dit niet meteen kon vertellen. Informatie over in welke landen u wel of niet kunt bellen is te vinden op www.vakantiebellen.com. |
|
 |
Jennfer Lemone |
21-02-2010, 21:58 |
|
hallo ik heb een vraagje misschien dat iemand mij kan helpen mijn vriend is in Tsjechië en zijn Beltegoed is bijna op,, kan hij daar ook beltegoed kopen voor KNP?
want hij kn het niet vinden, zo nee kan ik hem dan een code sturen dat hij kan opwaarderen als ik het hier koop of gaat dat alleen binnen nederland? Opmerking v/d redactie (22-02-2010, 09:07): U kunt hier in Nederland een opwaardeerbon kopen bij bijvoorbeeld een supermarkt. Vervolgens sms`t u de code naar uw vriend in het buitenland. Hij noteeert de code en belt naar *100*1244#. Volg de instructies. Online opwaarderen kan ook in buitenland. Volg de instructies op www.kpn.com. |
|
 |
| | 1 | [12 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|