|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Vakantiebellen |Bellen vanuit buitenland |Turkije |  |
|
Eigenwijs |
10-08-2010, 21:39 |
|
Op de Lebara site staan andere tarieven m.b.t. prepaid bellen vanuit Turkije naar Nederland!! Opmerking v/d redactie (11-08-2010, 09:01): De tarieven op vakantiebellen.com zijn inclusief de korting die u (automatisch) krijgt bij opwaarderen. De tarieven op de website van Lebara omschrijft Lebara zelf als bruto, u betaalt netto de helft. |
|
 |
johan |
25-06-2010, 07:57 |
|
Betreffende die Vodafone passport reclame hierboven:
Die is dus 0,79 ct starttarief + 0,30 ct starttarief.
Elke keer als ik een nummer belde en voicemail kreeg of zeer kort gesprek, was er dus 1,09 van mijn beltegoed af.
Deze is alleen handig als je dus gebeld word en zeer lang van stof bent.
|
|
 |
simsim |
25-05-2010, 10:59 |
|
| Ik heb vanuit Turkije wel kunnen bellen naar Nederland met mijn Samsung Omnia Pro 7610. Waarom wordt op deze site onder toestellen aangegeven dat je met dit toestel niet vanuit Turkije kunt bellen???? |
|
 |
M. |
22-11-2009, 23:40 |
|
| Dat een turkse sim niet in een NL toestel gebruikt kan worden is maar deels waar. Bij Telsim/Vodafone is dit inderdaad het geval en moet je het laten deblokkeren. Bij Turkcell kaarten is dit niet het geval. Heb het afgelopen zomer nog gebruikt. Of het in de toekomst ook voor Turkcel gaat gelden durf ik niet te zeggen. |
|
 |
joop |
14-11-2009, 18:10 |
|
laLala
Neem je laptop mee en instaleer www.voipbuster.com dan kost tel 0 ct tot maxmaal 1 ct per minuut in degehele eeg, en voor sms berichten www.smscity.com dan heb je 160 tekens voor 5 ct en dat is voor alle landen of neem een goedkoop gsm toestel mee in doos en aankoop bon en koop daar een sim kaart van turksel of telsim/vodafone de laaste is het goedkoopst je beld dan naar de eeg 26ct en gebeld worden is gratis en een sms kost 12ct en ontvangen gratis vrgr joop |
|
 |
lalala |
11-10-2009, 21:17 |
|
| hoeveel kost bellen/smsen van turkije naar luxemburg? |
|
 |
| | 1 | [25 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|