HOME
|
NIEUWSARCHIEF
|
FORUM
|
GASTENBOEK
|
FAQ
|
Bencom sites:
Bellen.com
Internetten.nl
Digitelevisie.nl
Totaalwijzer.nl
Breedbandgekte.nl
Gaslicht.com
Energiewereld.nl
Belwijzer.nl
Bencom.nl
Kies een aanbieder
-----------------------------
Alle aanbieders
-----------------------------
Alle aanbieders
AH Mobiel
Aldi Talk
Ben
Bliep
DekaMobiel
Dirk Bas Digros
HEMA
Hi
hollandsnieuwe
Jumbo Mobiel
KPN
Kruidvat
Lebara
Lycamobile
MTV Mobile
Ortel mobile
PostNL Mobiel
Scarlet
Simpel
Simyo
Sizz
T-Mobile
Technos
Tele2
Telesur
Telfort
TrendCall
Vodafone
Wireless Circle
Youfone
Kies een belvorm
Geen tarieven bekend
Registreren voor de Bencom fora is niet verplicht, maar als geregistreerde gebruiker krijgt u:
De mogelijkheid uw eigen berichten te wijzigen
Een lijst met de nieuwste berichten als u inlogt
Een voor iedereen zichtbaar profiel
Registratie is gratis!
Opties geregistreerde gebruikers
:
Wachtwoord
:
Terug naar:
Vakantiebellen
|
Bellen vanuit buitenland
|Frankrijk
Richard
17-10-2012, 17:43
Tip: Koop een Vodafone Prepaid Simkaart
Zet er voldoende beltegoed op voor de dagen dat je op vakantie ben. Als je gebruik maakt om te telefoneren of te smssen of internet zet dan de bundel op reis aan naar 4000 deze bundel stopt automatisch(prepaid) als het 23:59 is. dan kan je zelf bepalen of je gebruik maakt van de bundel en anders niet dan betaal je gewoon de buitelandse tarieven die gelden in het land waar je bevindt.
Groet Richard
w.seppenwoolde
12-07-2012, 10:18
graag wil ik wat helderheid wat betrefd bellen in het buitenland. informatie via tele2 zegt mij dat ik kan bellen via mijn prepaid.maar nu zie ik dat ik nog steeds een 1 voor de pincode moet zetten in het buitenland,betekend dit dat ik toch nog bel via een klein abonnement voor buitenland of moet ik mijn telefoon exra opwaarderen?
graag wat meer duidelijkheid hierover. hartelijke groet
hilletje
05-06-2012, 12:24
de nieuwe bundel van Vodafone maant tot diciplinair belgedrag. Krijg je bv een sms je (gratis)in het buitenland en lees je die dan heb je "je telefoon gebruikt" en gaat de 2 euro per dag in. Idem voor een sms versturen ( 11 cent ofzo) . Doe je verder niks die dag dan zijn het hele dure acties. Beetje een instinker.
|
1
|
[
48 berichten ouder dan een jaar
]
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.