|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Vakantiebellen |Bellen vanuit buitenland |Cuba |  |
|
Rolf |
25-07-2010, 13:57 |
|
Hoi,
ik heb een simkaartje aangeschaf maar de tarieven zijn toch wat hoger zie hieronder:
http://www.medionmobile.nl/content2009/pdfs/prijslijst_internationaal.pdf
mvg,
Rolf Opmerking v/d redactie (27-07-2010, 16:46): De tarieven waar u naar verwijst worden door Aldi Talk in rekening gebracht als u naar het buitenland belt vanuit Nederland. De tarieven op vakantiebellen.com zijn de kosten voor bellen in/vanuit het buitenland. |
|
 |
Thomas |
14-07-2010, 00:01 |
|
| ja ik heb ervaring met aldi talk, als je wilt smssen naar cuba moet je deze zeker kopen, is maar 4 cent om naar cuba te smssen, en vanuit cuba naar nederland 9 cent. Aldi talk is 10,- bij de aldi en je krijg 13,- beltegoed. |
|
 |
Tonia |
09-07-2010, 04:56 |
|
Ik ben op zoek naar een goedkope mogelijkheid om vanuit Cuba te sms-en
Nu zag ik dat bij Aldi Talk het 0,09 ct kost.
Is dat per smsje? Heeft er iemand ervaring mee? |
|
 |
Krupuk |
24-06-2010, 23:24 |
|
Februari 2010 in cuba geweest,bellen/smsn naar en van nederland met kpn flex goed.
Wel wat problemen gehad als ik gebeld werd uit een ander land. |
|
 |
Jaap |
25-10-2009, 19:54 |
|
Wij waren van 7-22 okt 2009 in Cuba. Wij konden niet bellen en sms-sen met onze simkaart van t-mobile. Mobiel:Samsung E1310B, prepaid. Goed opgeladen en voldoende geld.Netwerkvinden stond op automatisch. Weergegeven mededelingen: FOUT , errors. Zwaar balen. Ons was gezegd, dat we met deze mobiel vanuit de hele wereld zouden kunnen bellen. Opmerking v/d redactie (26-10-2009, 11:55): Met deze telefoon kunt u in veel landen zonder problemen bellen. U heeft niet kunnen bellen in Cuba omdat T-Mobile voor haar prepaidklanten geen overeenkomsten heeft afgesloten met Cubaanse operators. U mag daarom geen gebruik maken van de beschikbare netwerken. Abonnees van T-Mobile kunnen overigens wel bellen/sms`en in Cuba. |
|
 |
| | 1 | [8 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|