|
| |
|
 |
|
| Terug naar: Vakantiebellen |Bellen vanuit buitenland |Egypte |  |
|
Marc |
26-08-2010, 10:46 |
|
Hier nog even een reactie op de Aldi Talk,
behalve het duurdere sms tarief is ook bellen naar Nederland NIET mogenlijk vanuit Egypte.
Echt een miskoop dus, je kunt beter in Egypte een Holiday simkaart van Vodafone kopen (+/- 8euro ex beltegoed) dan bel je voor 50 cent en sms je voor 5 cent naar Nederland. |
|
 |
Marc |
02-08-2010, 16:20 |
|
| Let op, Aldi Talk heeft z`n sms wereld tarief iets verhoogt, en wel van € 0,09 naar € 0,75. Jammer dat ik net alles al heb aangeschaft. |
|
 |
gerard Verhaar |
20-07-2010, 19:47 |
|
U zet op uw site mobiel internetten vanuit Egypte kost 8,95 euro....
Kunt u mijn dan uitleggen waarom ik 15 euro moet betalen per Mb.? |
|
 |
anca mier |
30-03-2010, 12:35 |
|
| prepaid vodafone werkt niet vanuit Egypte (Sharm al sheikh), balen dus en eigenlijk belachelijk! Je krijgt nl bij aankomst in Egypte wel een sms van vodafone hoe je daar kunt opwaarderen...... |
|
 |
Terb |
27-03-2010, 10:10 |
|
| Ben zojuist terug uit Egypte, Ik had een Nokia 6303 classic met een abonnement bij Kpn. Telefoon heeft een triple-band. Ik heb daar 3 weken lang kunnen bellen en sms`en zonder problemen.Volgens sommige mensen kun je daar ook bellen als je een mobiele hebt met een duo-band. |
|
 |
lentewind |
10-03-2010, 13:17 |
|
Wij zijn zojuist terug uit Egypte. De prijs is afhankelijk van je provider. Ik sms via simyo en kost 0,40.
Handmatige selectie van je netwerkverbinding kiezen. Géén vodafone! Dan werkt alles prima. |
|
 |
Petra |
28-01-2010, 10:58 |
|
| Ik was in januari in Egypte en ben vrijwel de hele reis onbereikbaar geweest `dankzij`Vodafone: ik kon niet bellen of smsm versturen, voicemail werkte niet, nergens bereik. Heb vele netwerken opgezocht die voorhanden waren, maar geen een werkte. Wees dus gewaarschuwd |
|
 |
Loes |
27-01-2010, 16:35 |
|
| Hoe moet ik mijn egyptische Vodafone telefoonnummer (prepaid kaart) opwaarderen in Nederland. Kan ik dit online via Vodafone doen of met een opwaardeerkaart uit Nederland, of een opwaardeerkaart uit Egypte? |
|
 |
Fons van Os |
13-12-2009, 10:48 |
|
Pas op: Op deze staat een sms-tarief van € 0,29 vermeld vioor Egypte.
Ik heb echter vorige week in Egypte gezeten en moest voor elke sms € 0,75 betalen, welke provider ik ook instelde!
Niet helemaal wat ik verwachte dus en dan druk ik me voorzichtig uit! Opmerking v/d redactie (15-12-2009, 12:36): Bij Aldi prepaid stond een te laag bedrag. Wij hebben inmiddels de juiste tarieven ontvangen en de informatie is aangepast. |
|
 |
Jose |
01-12-2009, 18:24 |
|
| Hallo, is het ook mogelijk om met een speciaal nummer ervoor goedkoper te bellen vanuit Egypte. Dat kan ik nl nergens vinden. Alvast ddank voor de hulp |
|
 |
| | 1 |2 | >> [5 berichten ouder dan een jaar] |
 |
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove
taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet
geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten.
Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.
|