HOME
|
NIEUWSARCHIEF
|
FORUM
|
GASTENBOEK
|
FAQ
|
Bencom sites:
Bellen.com
Internetten.nl
Digitelevisie.nl
Totaalwijzer.nl
Breedbandgekte.nl
Gaslicht.com
Energiewereld.nl
Belwijzer.nl
Bencom.nl
Kies een aanbieder
-----------------------------
Alle aanbieders
-----------------------------
Alle aanbieders
AH Mobiel
Aldi Talk
Ben
Bliep
DekaMobiel
Dirk Bas Digros
HEMA
Hi
hollandsnieuwe
Jumbo Mobiel
KPN
Kruidvat
Lebara
Lycamobile
MTV Mobile
Ortel mobile
PostNL Mobiel
Scarlet
Simpel
Simyo
Sizz
T-Mobile
Technos
Tele2
Telesur
Telfort
TrendCall
Vodafone
Wireless Circle
Youfone
Kies een belvorm
Geen tarieven bekend
Registreren voor de Bencom fora is niet verplicht, maar als geregistreerde gebruiker krijgt u:
De mogelijkheid uw eigen berichten te wijzigen
Een lijst met de nieuwste berichten als u inlogt
Een voor iedereen zichtbaar profiel
Registratie is gratis!
Opties geregistreerde gebruikers
:
Wachtwoord
:
Terug naar:
Vakantiebellen
|
Telecom nieuws
|Lage snelheid mobie internet voldoende
Er is een fout opgetreden: geen bericht gevonden.
Rob
07-06-2012, 15:06
Interessant dit alles, maar toevallig weet ik dat er een gebruikslimiet is die na 5 Gb de snelheid terugbrengt naar iets van 300Kb. Vandaar dat die hele 4G techniek de grootste bogus is die er maar is. Met een dergelijke downloadsnelheid ben je zo door je 5G heen en mag je de rest van de maand met 315Kb genoegen nemen. Vandaar dat inderdaad de snelheid er niet toe doet. Maar wel om een andere reden dan dit artikel wil doen geloven. Hier wordt dus weer eens de Nederlander met kleine beetjes de `gewenste` mening toegediend.
Internet alleen via WIFI en laat de GSM providers maar net zo`n misklein hebben als ze met MMS hadden. Of laten ze eens gaan werken voor hun geld.
Paul
03-06-2012, 12:05
klopt het overzicht wel?
Vodafone zegt op haar website het volgende:
Downloadsnelheid bij Regelmatig en Vaak: tot maximaal 7,2 Mbps en bij Altijd en Extreem: tot maximaal 14,4 Mbps.
Dit is natuurlijk een maximum, maar ik kom in het overzicht niet tegen dat er hoger dan 3,6 mogelijk is, of staan niet alle mogelijkheden hierin?
Opmerking v/d redactie (03-06-2012, 21:56): Het overzicht klopt wel, maar hier staan alleen de losse internetbundels in die je i.c.m. een abonnement (of prepaid) kunt afsluiten. In de Tariefvergelijking GSM abonnementen staan de abo`s incl. databundels zoals Regelmatig, Vaak en Altijd met de max. snelheden 7,2 Mbps en 14,4 Mbps.
inakreb
29-05-2012, 08:28
Nou dankjewel consumentenbond. Providers kunnen nu achterover leunen en niet meer investeren in snelheidverhoging. Ik heb een 2 mbps (ofzo) data abonnement en ja ik kan er mee whatsappen, maar dat is ook alles. En ja, de snelheidservaring hangt ook af van je smartphone, maar toch..Ik heb een data-abonnement voor whatsapp, waardoor dit abonnement in verhouding te duur is. Zodra ik kan opzeggen, zal ik het doen. Internetten via wifi dan maar.. en 24 uurs whatsappen. Bij facebook heb je unfriend, Ik zoek een woord voor je mobiele contacten/spelletjes verminderen. de-appen ofzo
beperkdataniet
27-05-2012, 17:01
snelheid wensen hangen eerder samen met schermresolutie en de totaalprijs van het mobiel+abo contract en niemand kiest op snelheid, iedereen zoekt eerst op databundel.
mobiele data is een ware melkkoe.
bericht bewerkt door de redactie op 29-05-2012, 08:22
|
1
|
Voor alle reacties en bijdragen aan discussies gelden de normale fatsoensnormen die ook in het dagelijks leven gelden. Grove taal, beledigingen, discriminatie, racistische uitlatingen, commerciële berichten en privacygevoelige informatie worden niet geaccepteerd. Bencom behoudt zich het recht voor om bijdragen te verwijderen, te verplaatsen en/of discussies te sluiten. Dit geldt ook voor reacties die niets met het onderwerp of thema te maken hebben.
Reacties in het forum worden dus verwijderd indien:
- Personen of partijen op een onaanvaardbare manier worden beledigd.
- De afzender zich voordoet als iemand anders.
- Er sprake is van reclame.
Bencom is in geen geval verantwoordelijk voor de inhoud van de forumberichten en kan evenmin aansprakelijkheid aanvaarden voor (im)materiele schade die eruit voort zou kunnen vloeien.